Ne Kadar Sanalım

Merhabalar sevgili Aynur hanım www.cafemoonlight.blogspot.com benim ne kadar sanal olduğumu sormuş. Şimdi cevap verme sırası bende...

1- Kaç saat internetteyim?

Ben çalışma günleri içinde sürekli ofiste olan bir kişiyim ve bu yüzden saat 8:30 itibarıyla akşam 17:30'a kadar internetteyim.

2- Herhangi bir mesajlaşma yazılımı kullanır mıyım?

Evet kullanıyorum hotmail, eudora ve g.mail

3- Kaç tane mail adresim var?

3 tane şahsıma ait biri de çalıştığım yere ait bir mail adresim var yani toplam 4 tane.

4- Benimle bütünleşen "nick name"im var mı?

Nickname'mim yok ama eşim "samuray" diyor sürekli herhalde biraz gözlerim çekik de o yüzden.

5- İnternet ortamında tanışıp, gerçek hayatımda pekişen arkadaşlıklarım oldu mu?

Tabiki ama itiraf etmeliyim bu arkadaşlıklar blogum sayesinde daha da pekişti.İnşallah günün birinde bu arkadaşlarla birbirimizi görüp tanıyabileceğimiz bir yemek etkinliğinde buluşabiliriz. Mesela blogumu ilk yayınladığım gün bana destek olan kişilerle hergün yazışıyorum ve bu arkadaşlara yenileri ekleniyor çok mutlu oluyorum.

6- İnternet üzerinden alışveriş yapıyor muyum?

Yapmamaya gayret ediyorum ama son günler de www.strawberrynet.com adlı bir kozmetik sitesinden alışveriş yapma konusuda gidip gidip geliyor aklım, gerçi bir arkadaş sipariş verdi gayet güzel bir şekilde aksaklık çıkmadan eline ulaştı siparişleri. Bu siteyi de linklerime ekliyeceğim kozmetik ve parfüm tutkunları için güzel bir site.

7-Lütfen şu cümleyi iki sn. düşünüp ilk aklınıza gelen cümleyi yazınız.."ya internet olmasaydı....."

Olmasaydı belki bilmediğimiz için yine herşeye eskisi gibi devam edecektik bence. Ben çok iyi bir kullanıcı değildim aslında, elimin altındaki kolaylığı geç farkedenlerdenim. Şimdi araştırmak istediğim bir konu hakkında yüzlerce sayfa, yüzlerce makale bulup bilgileniyorum. Çok faydalı ve vaktimin nasıl geçtiğini anlamıyorum. Ancak bazen dış dünyadaki güzellikleri de kaçırmamamız gerektiğini düşünüyorum. Biraz eski kafalıyım herhalde.

Herkese mutlu bir hafta sonu dilerken ben de sevgili Huysuz ve Tatlı'ya ve sevgili Binnur'a sizler ne kadar sanalsınız diyorum. Zaman bulup cevaplarlarsa sevinirim.

Sevgiler.

Yorumlar

huysuz ve tatlısı dedi ki…
nihancım,şu strawberrynet'e baktım da iyi görünüyor.eee kozmetiksever bir kişilik olarak gereğini yapıcaz elbet :)

Popüler Yayınlar