PAZAR GÜNÜ MENÜM

Tariflerimi bugün yayınlama fırsatı bulabildim.

YOĞURT ÇORBASI:
1 ADET YUMURTA SARISI1,5 ÇORBA KAŞIĞI UN1,5 ÇORBA KAŞIĞI YOĞURTBİRAZ DOMATES RENDESİ EKLEDİM.(BUNU BEN DENEDİM)SU TEREYAĞ
YAPILIŞ: MALZEMELERİN HEPSİNİ TEL CIRPICIYLA KARIŞTIRIYORUM, PİŞİRMEYE BAŞLAYINCA BİRAZ TEREYAĞ İLAVE EDİYORUM, KOYU KIVAMLIBİR ÇORBA ELDE EDİYORUM.

TERBİYELİ SULU KÖFTE:
300 GR KADAR KIYMA1 ADET SOĞAN1 TATLI KAŞIĞI SALÇA1 ÇAY BARDAĞI PİRİNÇ1 ADET PATATESTUZ KARABİBERTEREYAĞUN
TERBİYESİ İÇİN:1 ADET YUMURTA SARISIYARIM LİMON
YAPILIŞI: KIYMANIN İÇİNE SOĞAN RENDELİYORUM, YIKADIĞIM PİRİNÇLERİ, SALÇAYI,TUZU, KARABİBERİ İLAVE EDİP YOĞURUYORUM.MİNİK MİNİK KOPARIP KÜÇÜK KÖFTELER ELDE EDİYORUM YAPTIĞIM MİNİKKÖFTELERİ AYRI BİR YERDE UN SERPTİĞİM TEPSİME DİZİP YUVARLIYORUM. BÖYLECE BÜTÜN KÖFTELERUNA BULANMIŞ OLUYOR.DAHA SONRA TENCEREYİ YARISINA KADAR KAYNAR SU İLE DOLDURUP KÖFTELERİYAVAŞ YAVAŞ KAYNAYAN SUYUN İÇİNE BIRAKIYUORUM. PİŞMEYE BAŞLAYINA 1 ADET KÜP KÜP DOĞRADIĞIMPATATESİ İLAVE EDİYORUM.TEREYAĞINIDA KOYUYORUM. PİŞİNCE 1 ADET YUMURTANIN SARISI VE YARIM LİMONUN SUYUNU ÇIRPARAK YAPTIĞIM TERBİYEYİ YEMEĞE İLAVE EDİYORUM TUZUNU VE KARABİBERİNİATIP HAFİF KARIŞTIRIYORUM.


Merhaba, bugün her zaman ki gibi yemek olarak ne yapiyim diye düşünürken beni kurtaran eşimin ve oğlumun da severek yedikleri yoğurt çorbası ve terbiyeli sulu köfte yapmak aklıma geldi tarifleri blogumda sizlerle paylaşmak istedim. Her iki tarifte aile yadigarı diyorum. Belki sizler daha farklı yapıyorsunuzdur. benim tariflerim ise şöyle...




Bugün sadece resimlerini yayınlıyaağım çünkü internet bağlantısında sorun var kususra bakmayın.

Yorumlar

Happy Mixy dedi ki…
hımm bende çok severim.tarifleri yazdığında bakalım bende aynı şekildemi yapıyorum.Aklıma iyi getirdin hemen bende yapiim :)

Popüler Yayınlar