YENİ BİR HAFTA

Yarın yeni bir hafta başlıyor. yeme içme düzenimde bazı değişiklikler yapmam gerektiğine ciddi ciddi karar verdim. Aslında ben buna aylar önce karar vermiştim. artık yarın yarın derken bugünlere geldik...yarın noooolur miad olsun. Kendime boool sebzeli ve meyveli öğünler diliyorummm.
Bu hafta ayrıca pakistana yardım konusuyla da ilgili bişiler yapmak istiyorum kendi adıma. cok etkilendim. ahh resmini bulabilsem hemen yüklerim,küçük bir kız tabak olmadığı için dağıtılan pilavı başörtüsünün içine almaya çalışıyor.etkilenmemek elde değil. daha bunun gibi bir çok resim...aradım ama bulamadım...neyse önemli olan elden ne geliyorsa yapabilmek...ama mesaj yoluyla yardım, ama banka hesabı, inanıyorun ki herkes elinden geldiği kadar bir şeyler yapıyor...

herkese iyi akşamlar dilerim...

Yorumlar

Popüler Yayınlar