MOZAİK PASTA

Merhabalar,

Arayı çok açıyorum farkındayım ama günlük işlerden yaptığım bir çok yemeği ya da tatlıyı post edemiyorum. Geçen akşam canım mozaik pasta çekti ve ne kadar uzun zamandır yapmadığımı ve yemediğimizi farkettim. Ve yaptım. sizlerle de paylaşmak istedim.Çok kolay ve lezzetli bir tarif. o kadar canım çekmiş ki şekline şemaline bakmadan yedik. O yüzden çok estetik bir fotoğraf paylaşamıyorum sizlerle bununla idare edin artık:)


MALZEMELERİ:

1 su bardağı süt
5 yemek kaşığı şeker
3 yemek kaşığı kakao
3 yemek kaşığı eritilmiş tereyağ
300 gr petitbör bisküvi

HAZIRLANIŞI:

Sütün içine tüm malzemeleri ilave edip karıştırdıktan sonra bisküvileri de içine kırıyoruz. Karıştırıp strech film sarılmış bir kabın içine koyuyoruz. ben buton kek kalıbı kullandım. siz diledğiniz şekilde yapabilisiniz.Derin dondurucuda 2 saat beklettikten sonra kesip servis yaptım.



 

 


Afiyet olsun.

Nihan Beşler.

Yorumlar

Popüler Yayınlar