TAVUKLU VE SEBZELİ NOODLE

Selamlar,

Dediğim gibi bloğumu canlandıracağım o yüzden bugün biriken tariflerimden birkaçını paylaşmak istiyorum:)
Noodle'ı ailecek seviyoruz ve de acılı olacak... içine koyacaklarım neşeme kalmış neler koynuyorum ki... benim yaptığımın adına evde ÇAKMA GO MONGO diyoruz:) Bir çoğumuz artık evlerimizde benzer şeyler yapıyor ben de tarifi yaziim.


MALZEMELER:

Tavuğun göğüs eti (bazen bonfile ile de yapıyorum)
1 adet kırmızı 1 adet sarı dolmalık biber
1 adet havuç
hatta 2 tane dolmalık biber ve normal sivri biber
2-3 yemek kaşığı jalapeno turşusu
2-3 yemek kaşığı ananas
1 küçük kutu konserve mısır
soya filizi
soya sosu ( ben worcester sos,barbeque sos evde ne varsa kullanıyorum soya sosu ile beraber ve bolca da acı sos)
noodle
zeytinyağ
sarımsak
kimyon
karabiber
az tuz (çünkü soya da tuzlu)

YAPILIŞI:
Zeytinyağ ısındıktan sonra 2 diş sarımsağı yağın içine rendeliyoruz. Sonra tavuklarımızı ister jülyen ister küp küp kesip tavamızın içine alıyoruz. Bu arada biberlerimizi de şerit şerit kesip hazırlıyoruz aynı işlemi havuç için de yapıyoruz. Tavuklar suyunu çekince piştiğini kontrol edip önce havuçları( çünkü havuçlar daha geç pişiyor.) sonra biberleri tavaya ilave ediyoruz. Sırasıyla ananası,mısırı, jalapeno tıurşuyu,soya filizini içine ilave edip soslarımızı da ekliyoruz ben göz kararı ekliyorum. Tabiki baharatlarımızı da bu güzel karışıma ekledikten sonra beraberinde pişirmeye devam ediyoruz. Sebzelerin azıcık diri kalmasını seviyorum dolayısıyla kontrollü pişiriyorum. 

Afiyet olsun.





Yorumlar

Popüler Yayınlar