BEYAZ ÇİKOLATALI BROWNİ


Sanırım blogumu çok sık güncelliyemiyorum:) ama olsun tarifleri paylaşmaya devam.

Geçenlerde internetten araştırarak bulduğum ve yaptığım çokta güzel olan bir BEYAZ ÇİKOLATALI BROWNİ tarifini sizinle paylaşacağım.

Sevgiler.

Nihan.

MALZEMELER:

3 yumurta
1 bardak toz şeker
1+3/4 su bardağı un
250 gr  tereyağ ama asla ben bu kadar kullanmıyorum.150 gr yetiyor.
2 kaşık kakao
100 gr beyaz kuvertür çikolata
200 gr bitter çikolata (nestle vs...)
1 paket vanilya

YAPILIŞI:

Yumurta ve şekeri mikserle çırpıyoruz. Azıcık fazla çırparsak çok daha iyi olur. Diğer bir tarafta bitter çikolatayı ve tereyağı benmari usülü eritiyoruz. bir karıştırma kabının içine un,kakao,vanilyayı eliyoruz. Sonra yumurta ve şeker karışımının içine tereyağve bitter çikolatayı ilave ediyoruz. Ardından un,kakao ve vanilyayı ekliyoruz  ve yavaş yavaş tahta bir kaşık yardımıyla  karıştırıp browni hamurumuzu hazırlıyoruz. Beyaz kuvertür çikolatamızı iri iri doğrayıp hamurun içine ekliyoruz. 180 derecelik fırında 20-25 dk. pişiriyoruz. Ben çok pişmesini istemediğim için 20-25 dk'yı geçirmiyorum. Çünkü içi akışkan ve daha lezzetli oluyor. Browninizi daha sonra buzdolabına koyup istediğinizde mikrodalga fırınında biraz ısıttıktan sonrada keyifle yiyebilisiniz.

Afiyet olsun.

Yorumlar

Popüler Yayınlar