Bloguma gereken ilgiyi gosteremedim uzun zamandır. telefon kullanmak daha kolayıma geldiği için computer kullanmaz oldum. ara sıra da olsa burada yaptıklarımı paylaşmaya devam edeceğim:)))
Dun yaptığım SÜTLÜ İRMİKLİ TATLIMI paylaşacağım...Bu kez tarife bağlı kalmayıp göz kararı yaptım tatlımı...Cünkü evdeki malzemelerimin eksik olduğunu farkettim... O yüzden aynen yaptığım gibi yazacağım...

ÇİKOLATALI PUDİNG SOSLU SÜTLÜ İRMİK TATLISI:
750 LT SÜTE 8 KAŞIK İRMİK İLAVE ETTİM. 8 KAŞIKTA TOZ ŞEKER KATTIM VE KISIK ATEŞTE YAVAŞ YAVAŞ KARIŞTIRARAK KIVAMLI BİR MUHALLEBİ ELDE ETTİM...
MUHALLEBİMİN YARISINI BORCAMA DÖKÜP,RENDELEDİĞİM 1 ADET LİMONUN KABUKLARINI İLK KAT MUHALLEBİNİN ÜZERİNE SERPTİM...GERİ KALAN MUHALLEBİMİ DE İKİNCİ KAT OLARAK BORCAMA İLAVE ETTİM. (evde çikolata sos kalmadığını farkettiğim için, klasik çikolatalı pudingi tarifindeki süt mikatarından daha az sütle pişirdim ve koyu, kıvamlı bir sos elde ettim.)
MUHALLEBİM SOĞUDUKTAN SONRA ÇİKOLATA SOSUMUDA ÜZERİNE DÖKÜP SOĞUMAYA BIRAKTIM... FENA DA OLMADI DOĞRUSU...

Yorumlar

Popüler Yayınlar