FIRINDA KUMPİR

FIRINDA KUMPİR

4 adet büyük boy patates
tereyağ
rendelenmiş taze kaşar
sosis
1yk biber salçası
1yk zeytinyağ
1sb mısır
YAPILIŞI:

Bizim evde turşu, mayonez vs çok sevilmediği için bu kumpir klasik bir kumpir olmaktan çıksa da güzel bir seçenek, en çok çocuklar için 💙
Patatesleri tuzlu suda haşladım, sonra patatesleri bir çatal (ya da püre için kullanılan şu aparatlar varya ben onlardan kullanıyorum) yardımıyla püre haline getirdim ve içine 2 yk tereyağını ve 1.5 sb rendelenmiş taze kaşar peynirini ekledim. Bu karışımı bir borcam fırın tepsisine bir kaşık yardımıyla yaydım.
Zeytinyağı ve biber salçasını bir tavaya koyup üzerine yaklaşık 15 adet kokteyl sosisi küçük küçük doğrayarak ilave ettim ve soteledim. Sonra sosisleri de ilave ettim ve yine 3 sb rendelenmiş taze kaşar peynirini cam tepside bulunan püre karışımının üzerine ekledim ve fırına verdim. Bence deneyin.

Afiyet olsun.

Nihan.







Yorumlar

Popüler Yayınlar